Jumaat, 24 Jun 2011

Testimonial²

Al hamdulillah ramai ibubapa memberitahu bahawa sebelum anak2 mereka menduduki peperiksaan spm dan stpm, mereka berdoa dan berikhtiar gunakan kasturi syifa...kata anak2 mereka rasa ketenangan dan hilang rasa gemuruh ketika menduduki peperiksaan.

Dengan izinNya jua...


Pertama saya hendak mengucapkan syabas kepada Aroma Cinta Enterprise kerana telah mengeluarkan minyak ini.Yang mana amat berguna kepada orang ramai. 
Saya adalah pesakit yang telah di ganggu oleh mahluk halus ( jin ). Sebaik saja saya mengetahui minyak ini, saya terus membelinya. Alhamdulillah, syukur kepada Allah Ta'ala yang telah menyembuhkan saya, walaupun belum sembuh sepenuhnya sekurang kurangnya saya berusaha dengan menyapu minyak tersebut dengan menbaca surah Al-Fatihah dan berselawat.Sehingga hari ini saya sentiasa membawa minyak tersebut dan mengamalkannya.

Sy salah seorg pengguna Kasturi Syifa', alhamdulillah.. walaupon masih bru mggunakannya, sy merasa byk perubahan, skrg tgh gunakan utk anak sy yg kerap menagis waktu malam disebabkn terbiasa menangis di waktu kecil dr sejak lahir ke umur 4bulan,terbawa2 menangis ditengah2 mlm ketika berumur masuk 4thn... alhamdulillah.. nmpknyer memberikn kesan yg positif.. =D
terima kasih buat abg sy yg mmperkenalkn wangian syifa; kpd sy.. dan terima kasih kpd pihak Kasturi Syifa' kerana bersusahpayah myediakan wangian ini.
Alhamdulillah.

*dengan izin ALLAH...Tabarokallah.


Feedback dari hajjah (sibu,sarawak) tentang penggunaan Kasturi Syifa' untuk dirinya dan memagari dengan aura rangsangan al Quran, wangian Kasturi Syifa'...al hamdullilah mereka merasa ketenangan...ketenangan yang diberikan ALLAH pada mereka..semoga kita jua mendapat ketenangan dariNya jua...

alhmdulilah slepas memakai KASTURI SYIFA WANGIAN SUNNAH~Hatiku tenang bahkn sblum tdr mlam pn aku memakainya smbil bwirid tsbih dtngan ku pai lh ktdran tau2 bngn udah pgi tnpa ganguaan apa2pn sblum mengunakn nya aku mrasa tkot tdr dn slalu tekajutan.Tmaksh yg menjual smasa exposa haria2 mudahaan rzeki kmu btmbah..kb2ln namaku d ujung juga 'SUNNAH'...

pengguna dari Brunei.

Baru² ni ada kejadian yg menimpa seorang hamba ALLAH, yg ada gangguan dlm rumah beliau...kira agak mistik & panjang kalau nak diceritakan, sampai dia tak boleh tidur malam...al Hamdulillah setelah menggunakan Kasturi Syifa' ini & diizinkan ALLAH, gangguan itu pergi begitu saja, guna ikut keperluan, setelah dicampur dgn air & spray dikeliling kawasan rumah beliau.

Ya Allah Maha Hebat tiada tandingan...baru sahaja tadi aku ke Bandar Tun Husein Onn...menghantar Kasturi Syifa' kepada seorang hamba Allah yang ingin memiliki kasturi syifa ini...bila ditanya kenapa inginkan kasturi ini? hamba Allah ini menceritakan kepada ku bahawa kakaknya seorang peniaga dan menggunakan kasturi ini di kedainya...pada satu hari, seorang lelaki berbangsa asing masuk ke kedainya dan mengambil wang sebanyak ratusan rm...tiba² dia letak semula rm tersebut...dan terus beredar dari situ...dikhabarkan lelaki itu menggunakan pukau, tetapi dengan usaha kakaknya menggunakan ikhtiar Kasturi Syifa' dan dengan izin Allah, pukau lelaki tersebut tidak menjadi...Ya Allah..hebat kuasaMu...dan kakaknya berpesan, carilah Kasturi Syifa' tersebut sebagai ikhtiar dan gunakanlah...insyaAllah...

*8 Februari baru² ini...

# Haruman wangian ruqyah syarieyyah iaitu As Syafi dan Al Kafi di mana pelajar tingkatan 2 di sebuah sekolah apabila dihidukan kepadanya lalu dia merampas haruman itu lalu membaling sekuat hati menunjukkan jin itu benci sgt² dgn wangian itu...BarakaAllah...misi bermula 10.30 malam dan berakhir pukul 12.00 pagi tadi...dapatkan Kasturi Syifa', As Syafi dan Al Kafi wangian Ruqyah Syarieyyah...InsyaALLAH.

salam, dgn izin ALLAH amat berkesan merawat baby menangis mlm n terkejut tiba2 ketika tidur...pengalaman baby umur 4 tahun kerap terkejut tiba2 dari tidur pada jam sekitar 3 pagi~5 pagi & tengok tunjuk ke arah siling & pintu,amat2 menguji kesabaran sya kerana baby menangis & menjerit tanpa henti. Tapi alhamdulillah sya ikhtiar dgn berkat menggunakan kasturi syifa' sya bersyukur dgn izin ALLAH anak sya pulih sepenuhnye.tq kepada pengasas mengeluarkan produk terbaik.pengguna diluar sana ikhtiar lah dgn menggunakan kasturi ni,jgn pergi cari tempat berubat yg bkn2 ye tapi cari lah perawat yg menggunakan kaedah perubatan islam.ok ini perkongsian & pengalaman dari sya..

Kisar benar ini berlaku di kawasan Woodland Singapura oleh pengguna minyak Kasturi Syifa'.Encik Hasan (bukan nama sebenar) sebelum membeli minyak Kasturi Syifa' ini, dia selalu merasakan ada sesuatu di dapurnya.Pada masa dia berdiri di dapurnya, dia merasakan ada sesuatu berdiri di sebelah kiri dan lalu di belakangnya. Pada suatu hari dia berjumpa saya, dan berhajat hendak membeli minyak Kasturi Syifa'.

Dia pulang ke rumah kebetulan ada tetamu di rumah.Dia meletakkan minyak ini di bilik tidurnya. Setelah tetamunya pulang, isteri terperasan bawa botol minyak itu bergerak. Isterinya tidak menyangkakan apa-apa, mungkin angin kot dalam fikirannya. Pada malam harinya Encik Hasan dan isteri sedang tidur, mereka terdengar ada sesuatu bergerak. Mereka dapati botol minyak itu bergerak lagi.Mereka telah berfikir ini mesti perbuatan tetamu mereka.Mungkin tetamunya telah tinggalkan jin di rumah mereka.

Pada pagi harinya Encik Hasan pergi ke dapur dan tidak dapati apa-apa perasaan di dapur seperti mana yang dia selalu rasakan selama ini.Gangguan sudah tidak ada lagi.Rupa-rupanya jin yang selalu mengganggu mereka itu cuba mengambil botol minyak itu tapi tidak berhasil dan lalu keluar dari rumah mereka.Sampai sekarang Encik Hasan tidak ada lagi gangguan di dapur.Al hamdulillah.


Saya nasihat pada penguna jangan ada syak yang tidak baik pada tetamu-tetamu kita sebelum diselidik dulu. Saya menyuruh Encik Hasan menyemah rumahnya dengan mengunakan Minyak Kasturi sebagaimana yang telah ditentera di phamlet Minyak Kasturi. 

bila pakai wangian ni rasa tenang betul dan dada rasa lapang. saya yg tergerak nak beli wangian ni bila terbaca simtom gangguan jin dan tanda tanda yg kena kat saya lebih kurang 6 tanda dari yg disenaraikan. sekarang clear terus tiada gangguan dan semangat nak beramal makin membara.

alhamdullilah syukran takdak dah pendamping ka atau perewang ka mungkin sebab saya sebelum ni suka beramal yg bukan bukan tu kena serang kaw kaw ngan makhluk tu.
sekarang syukur rasa tenang dan produk ni terbaiikkkkk.



# smlm anak sedara aku menangis tak hengat....sambil baca baca tuh..calit sikit kasturi syifa...lepas tuh terus gelak gelak dan tertido teros....sorry tuan tanah..lambat kasi testi..produk yg hebat


# ASSALAMUALAIKUM ADMIN,SAYA SEORANG TABIB PERUBATAN ISLAM.DALAM 5 TAHUN SAYA MERAWAT BERBAGAI PENYAKIT DAN MISTERI.ALHAMDULILLAH DENGAN IZIN ALLAH MAKBUL DARI PERMINTAAN PESAKIT HAJATI.ADA SATU KES SAYA TAK DAPAT RAWAT IAITU SAKA.PENDEKAN CERITA NYA,DAH 5 KALI SAYA USAHA TAPI KECEWA,AKHIR SEKALI DENGAN KASTURI SYIFA DAN BEBERAPA AKAR SAYA RUMUS KAN PESAKIT INI UNTUK MANDI ALHAMDULILLAH DENGAN IZIN ALLAH HILANG SAKA ITU,SAYA BERSYUKUR PADA ALLAH DAN PIHAK ADMIN.

4 ulasan:

  1. Kasturi syifa jenis apa barang nya, minyak atau bubuk ? selamat atas keberhasilan jadi tabib

    BalasPadam
  2. Saya pengguna kasturi syifa. Saya nak tanya satu kemuskilan boleh ke jin2 ambil minyak kasturi tu? Boleh terjadi X?

    BalasPadam
  3. yantie_lan@yahoo.com21 Oktober 2014 9:21 PTG

    Nama saya surintie bt ahmad. Umur saya 36 tahun. Saya penguna kasturi syifa. Semenjak saya menguna kasturi syifa saya berasa tenang anak dan suami saya pun berasa selesa bila tidur malam. Saya berniaga d pasar malam seberkas tempat saya berniaga sering d sihir org yang berniat tak baik. Bila org tu cube masok kekeday saya saya akan terasa meringin bulu roma. Anak saya terus nangis tak henti-henti. Saya langsung ambil kasturi syifa dan membaca al-fatihah dan selawat lalu menyapu d ubun-ubun dan muka anak saya. Pas tu saya bukak surah rukiah anak saya langsungt tidur. Cuma saya nak tahu kalau perempuan datang bulan boleh guna minyk wangi kasturi syifa ke? Sebap saya ni penguna dan penjual minyak wangi kasturi syifa jugak.

    BalasPadam