Isnin, 16 Julai 2012

Minyak Serbaguna Saraf (50ml)


Atasi Masalah Penyakit Berkaitan Saraf, Strok, Sakit Lutut, Resdung, Gangguan Makhluk Halus di Badan Anda Dengan Produk Minyak Serbaguna Saraf  - InsyaALLAH, sembuh...




Kandungan utama minyak Saraf adalah minyak zaitun. Seperti yang kita semua maklum, minyak zaitun adalah ciptaan Allah yang amat hebat dikurniakan kepada kegunaan manusia. Sedikit informasi mengenai buah zaitun. Tumbuhan zaitun mempunyai ketinggian 3 meter, berdaun hijau terang dan berbuah ungu gelap. Menurut pengamal hadith, setelah taufan nooh melanda, tumbuhan zaitun adalah yang pertama kelihatan. Buah zaitun kaya dengan vitamin A, B1, B2, C, D, E, K dan besi. Buah yang terbaik untuk dimakan adalah daripada Greece, "Kalamata olive" berwarna ungu gelap, berbentuk buah badam dan bersaiz ½" ke 1". Ia dipek dan dipasarkan dalam minyak zaitun atau cuka. Buah2 untuk tujuan ini akan dipetik atau digugurkan tetapi dibiarkan matang untuk penghasilan minyak. Buah zaitun digred mengikut tahun ia diambil dari pokok, jenis dan saiz.
Buah zaitun adalah buah yang mengandungi mukjizat dalam menyembuhkan 1001 penyakit manusia baik penyakit fizikal/gangguan jin.Buah zaitun disebut sebanyak 7 kali dalam Al Quran dan banyak juga disebut pada hadis-hadis sahih,maka tidak syak lagi buah zaitun amat-amat mujarab dalam menyembuhkan bermacam-macam penyakit.

RASULULLAH SAW pernah bersabda : "Makanlah minyak zaitun dan lumurlah minyaknya, kerana ia berasal daripada pohon yang penuh berkat" (Hadis Riwayat At-Tirmizi dan Ibnu Majah)

Maklumat Pembayaran 

Nama : Ibnu Hafeez Enterprise
Maybank : 552116209996
CIMB : 8601668648

"Hubungi saya dahulu umtuk pastikan stok masih ada - 0111 238 4792"

Setelah selesai buat bayaran, hubungi saya melalui 0111 238 4792 ataupun ibnu.hafeez@gmail.com. Kemudian berikan...

~ Jumlah (RM) dimasukkan
~ No rujukan
~ Nama, no tel & alamat pengeposan pembeli

Harga 

Berikut adalah harga terkini yang telah difinalisedkan untuk harga courier minyak sorof kepada pelanggan (berkuatkuasa mulai Zulhijjah 1436)

Semenanjung Malaysia:
1 botol RM20 ( poslaju RM7)
2 botol RM40 ( poslaju RM7)
3 botol RM60 ( poslaju RM7)

Sabah dan Sarawak:
1 botol RM25 ( poslaju RM10)
2 botol RM50 ( poslaju RM10)
3 botol RM70 ( poslaju RM10)



Kos di atas adalah tertakluk untuk kurier poslaju. sebarang tempahan untuk luar negara Malaysia, adalah tertakluk kepada budi bicara pihak ejen dan pelanggan. Terima kasih.








Tiada ulasan:

Catat Ulasan